Magia Erzy Scarlet
Podmiana jest podstawową magią Erzy, którą opanowała już do perfekcji. Pozwala jej ona na szybką zamianę broni, zbroi, czy ubrań w zależności od aktualnej potrzeby. Typ
podmiany, którym się posługuje nazywany jest Rycerzem. Tytania zasłynęła ze swojej umiejętności dokonywania niezwykle szybkich wymian swojego ekwipunku. Ponadto jest jedynym znanym magiem, który potrafi to robić podczas walki. Rozsławiło ją to nie tylko w Magnolii, ale i w całym Królestwie Fiore. Dzięki tej zdolności zyskała przydomek "Tytania". Magia Miecza (剣の魔法 Ken no Mahō): W wyniku stosowania swojej rycerskiej podmiany Erza opanowała także sztukę władania mieczem. Ten rodzaj magii, jak sam wskazuje, skupia się na użytkowaniu ostrzy. Erza wykorzystuje je do rozmaitych magicznych ataków. Rodzaje miecza są zależne od zbroi, którą akurat ma na sobie, co czyni z niej śmiertelnie niebezpieczną przeciwniczkę podczas bliższych starć. Dodatkowo potrafi kierować swoją bronią przy pomocy Telekinezy, co pozwala jej na zadawanie ciosów oponentom znajdującym się poza zasięgiem Tytanii.
Sztuczne Oko: Prawe oko Erzy jest sztuczne, jednakże dzięki niemu jest ona odporna na niektóre ataki.
Zaklęcia Mavis
Sfera Wróżek (妖精の球, フェアリースフィア, Fearī Sufia): Prawdopodobnie najsilniejsze zaklęcie ochronne pokazane w całej serii. Mavis użyła tego zaklęcia zamieniając moc więzi i wiary członków Fairy Tail w magiczną moc. Ta magia chroni członków Fairy Tail przed każdym złem, jest absolutnym zaklęciem defensywnym. Ponadto Sfera zatrzymuje czas, wszyscy, który się w niej znajdą, przestają się starzeć. To zaklęcie jest tak potężne, że ochroniło całą Wyspę Tenrou i członków Fairy Tail, przed destrukcyjnym Smoczym Rykiem Acnologii.
Blask Wróżek (妖精の輝き, フェアリーグリッター, Fearī Gurittā): Blask Wróżek jest jedną z Trzech Wielkich Magii z Fairy Tail. Ta magia sprawia, że wrogowie Fairy Tail zostają odrzuceni przez bezlitosny żółty blask. To niezwykle skomplikowane zaklęcie, zbiera i koncentruje światło słońca, księżyca i gwiazd. Mavis potrafi je komuś "pożyczyć" tak jak to było w przypadku Cany Alberony.
Zdolności Eteryczne: Pomimo tego, że Mavis nie żyje jest w stanie funkcjonować jak człowiek. Może stworzyć swoje ciało, które jest widoczne tylko dla członków Fairy Tail. Ponadto Mavis może używać magii i rzucać zaklęcia. Ciało to zdaje się mieć fizycznie ludzkie "wady", gdyż podczas oglądania jednej z walk Mavis, ku zaskoczeniu Makarova, wspomniała że musi do toalety.
Mistrz Stategii : Chociaż nie jest to umiejętność magiczna, Mavis okazała się być bardzo inteligentna, była w stanie zapamiętać wszystkie umiejętności uczestników Wielkiego Turnieju Magicznego wraz z ich stylem walki. Na podstawie tych danych Mavis układała niezliczoną ilość scenariuszy dzięki, którym Fairy Tail mogłoby wygrać Turniej. Dzięki jej niesamowitym strategiom członkowie Fairy Tail nie raz odnosili wielkie zwycięstwa, stąd wziął się jej przydomek - Wróżkowy Taktyk. Jednakże jej strategie nie zawsze są idealne i bezbłędne, widać to, gdy Erza walczy z Kagurą zamiast z Minervą, jak przewidziała Mavis.
Lot: Mavis może latać do woli i chodzić po wodzie.
Magia Makarov'a
Magia Światła: Makarov panując nad tym elementem potrafi tworzyć bardzo potężne ataki, ale też bardzo skuteczne zaklęcia defensywne, które są zdolne wytrzymać nawet bardzo potężne ataki. Potrafi również przywoływać własny ubiór (walka z Hadesem), lewitować przedmiotami i ludźmi (ratując Erzę przed samobójstwem jej mieczem) oraz naprawić zbroję tak jak to miało miejsce w przypadku Erzy (tylko anime) torturowanej przez Jose.
- Wściekłość Giganta: Magia Makarova napędzana przez jego złość. Energia się z niego wydobywająca jest tak wielka, że niszczy wszystko, co stanie jej na drodze.
- Deszcz Światła: Makarov uwalnia wiele pocisków światła z powietrza, które lecą na przeciwnika.
- Podmuch Światła: Użytkownik składa ręce na kształ trójkąta, a przed nim pojawiają się 3 niewielkie magicznę kręgi, które uwalniają średniej wielkości pocisk tworzącu sporą falę uderzeniową.
- Tarcza Światła: Magiczne kręgi formujące się obok użytkownika działające jako ochrona przed atakiem wroga.
Prawo Wróżki (妖精の法律, Yōsei no Hōritsu, lit. Law of Fairies czasami zwane フェアリーロウ Fearī Rou): jedno z najsilniejszych o ile nie najsilniejsze zaklęcie serii. Niszczy ono każdego, kogo Rzucający uzna za wroga.
Różnorodne Zaklęcia Magii Żywiołów: Oprócz swojej głównej magii, Makarov opanował również rozmaite zaklęcia z magii żywiołów, użył jednego do spalenia dokumentów ze skargami, jakie dostał od Rady, oraz jest też zdolny lewitować prawdopodobnie dzięki Magii Powietrza.
Zaklęcia Graya
Zaklęcia Gray'a:
- Zamrażanie: Podstawowa umiejętność Maga Lodu. Wchodząc w kontakt z danym przedmiotem, może go zamrozić. Staje się to użyteczne przy wielu sytuacjach, na przykład kłopotliwe bronie przeciwników mogą dzięki temu być łatwiejsze do zniszczenia. Gray jest na tyle zdolnym magiem, że był w stanie zamrozić wrzącą wodę Juvii oraz płomienie Fukuro.
- Lodowe Tworzenie: Lanca (ランス Ransu): Gray wyciąga ramiona do przodu, tworząc długie, zakrzywione lance z lodu i wysyła je w kierunku przeciwnika. Silny atak dystansowy.
- Lodowe Tworzenie: Bryła (Nienazwane): Gray tworzy dużą bryłę lodu, zdolną do zablokowania nadchodzących ataków.
- Lodowe Tworzenie: Tarcza (シールド Shīrudo): Gray tworzy dużą, lodową tarczę, kształtem mgliście przypominającą kwiat. Zasłania obszar za sobą.
- Lodowe Tworzenie: Młot (ハンマー Hanmā): Gray tworzy ogromny młot z lodu, który uderza w przeciwnika z wielką siłą.
- Lodowe Tworzenie: Lodowy Młot (アイスハンマーAisu Hamā): Tworzy duży kolczasty młot z lodu i uderza nim z góry.
- Lodowe Tworzenie: Podłoga (フロア Furoa): Gray po prostu zamraża podłoże, wprawiając w poślizg rywali.
- Lodowe Tworzenie: Łuk (nienazwane): Tworzy duży łuk z lodu, który może zostać użyty do celowania silnymi strzałami w przeciwników.
- Lodowe Tworzenie: Strzały (nienazwane): Gray tworzy dowolną ilość lodowych strzał, którymi atakuje wrogów za pomocą wcześniej stworzonego lodowego łuku.
- Lodowe Tworzenie: Super Lodowate Strzały (nienazwane): Korzystając z zaklęcia Lodowe Tworzenie: Lodowy Gejzer, Gray może znaleźć się w wysokim punkcie i zestrzelić swojego przeciwnika. Dodatkowo po strzale, siła grawitacji i ciśnienia powietrza kolejnych strzał wzrasta. Jest w stanie śmiertelnie zranić przeciwnika.
- Lodowe Tworzenie: Wojenny Topór (バトルアックス Batoru Akkusu): Gray tworzy topór z lodu.
- Lodowe Tworzenie: Miecz (nienazwane): Tworzy miecz z lodu, który jest tak samo wytrzymały, jak broń z metalu.
- Lodowe Tworzenie: Lodowy Excalibur (氷聖剣 コールドエクスカリバー Cōrudo Ekusukaribā): Gray tworzy wielki miecz z lodu. Zgodnie z jego oryginalną wersją, broń jest bardzo wytrzymała i ostra i może zadać ogromne obrażenia przeciwnikowi.
- Lodowe Tworzenie: Lodowy Zwiastun (氷魔剣 アイスブリンガー Aisu Buringā): Gray tworzy dwa zakrzywione miecze. Atakuje nimi rywala, biorąc zamach i krzyżując je.
- Lodowe Tworzenie: Lodowy Gejzer ((アイスガイザー Aisu Gaizā): Gray zamraża ziemię przed swoim przeciwnikiem, co tworzy wieżę przypominającą lodowy gejzer. Rywal może nadziać się na ostre kolce.
- Lodowe Tworzenie: Działo (アイスキャノン Aisu Kyanon): Tworzy duże ręczne działo z lodu, z którego strzela potężnymi lodowymi kulami armatnimi.
- Lodowe Tworzenie: Więzienie ( プリズン Purizun): Gray tworzy dużą lodową klatkę, w której może zamknąć przeciwnika.
- Lodowe Tworzenie: Manekin (nienazwane): Tworzy kopię samego siebie wykonaną z lodu.
- Lodowe Tworzenie: Schody (nienazwane): Tworzy schody z lodu, dzięki którym można dostać się do miejsc wcześniej niedostępnych.
- Lodowe Tworzenie: Ślizgawka (nienazwane, tylko w anime): Gray uderza pięścią o dłoń, tworząc lodową ślizgawkę.
- Lodowe Tworzenie: Rampa (ランパード Ranpādo): Tworzy masywną ścianę lodu, która może zatrzymać przeciwników, jednak zużywa dużo magicznej mocy.
- Lodowe Tworzenie: Hak (飛爪 Hisō): Tworzy dwa haki z łańcuchami, które łączą się z aurą Lodowego Tworzenia wokół jego rąk, pozwalając mu podciągnąć się w górę
- Lodowe Tworzenie: Kosa Śmierci (大鎌 デスサイズ, Desu Saizu): Tworzy gigantyczną lodową kosę i skacze, w locie bierze zamach na swojego przeciwnika i atakuje go.
- Lodowe Tworzenie: Gungnir (戦神槍, グングニル, Gunguniru): Gray tworzy gigantyczną lancę, która zatrzymuje przeciwnika poprzez uwięzienie go w niej.
- Lodowe Tworzenie: Knykcie (ナックル, Nakkuru): Zamrażając ziemię pod swoim przeciwnikiem, Gray tworzy wieżę z lodowych pięści, która uderza cel.
- Lodowe Tworzenie: Koło Zębate (tylko anime): Tworzy gigantyczny wirujący lodowy dysk, który leci w stronę przeciwnika.
- Lodowe Tworzenie: Lodowa Ściana (tylko anime): Zamraża przeciwnika.
- Lodowe Tworzenie: Kokon (nienazwane): Gray tworzy wokół siebie kokon z lodu, z wystającymi na zewnątrz kolcami, co chroni przed atakiem.
- Lodowe Tworzenie: Latawiec (tylko anime): tworzy pod sobą latawiec, który pozwala mu latać.
- Nieograniczone Lodowe Tworzenie: Jednostronnie Chaotyczny Taniec: Gray z niezwykłą szybkością kształtuje ogromną ilość lodowej broni połączonej łańcuchem. Może zaszkodzić więcej niż jednemu przeciwnikowi.
Lodowa Skorupa: Unikatowe zaklęcie Magii Lodu i jedno ze Starożytnych Zaklęć. Przemienia ono ciało Maga w nierozpuszczalny lód. Zniszczyć go może tylko użycie "Księżycowych Kropel".
Lodowy Miecz: Taniec Siedmiu Cięć (氷刃・七連舞 Hyoujin Nanarenbu): Najpotężniejszy atak Gray'a, zmienia on obie ręce w lodowe miecze po czym po wielokroć atakuje przeciwnika
Zaklęcia Natsu
- Ryk Ognistego Smoka (火竜の咆哮 Karyū no Hōkō): Natsu zieje na przeciwnika kulą ognia.
- Pazur Ognistego Smoka (火竜の鉤爪 Karyū no Kagitsume): Natsu gromadzi płomień w nogach zwiększając siłę ataku.
- Stalowe Pięści Ognistego Smoka (火竜の鉄拳 Karyū no Tekken): Natsu gromadzi ogień w dłoniach zwiększając siłę swojego uderzenia.
- Koci Ogień (猫ファイアー Neko Faiā): To ten sam atak, ale Natsu nosił wtedy maskę kota.
- Atak Skrzydłem Ognistego Smoka (火竜の翼撃 Karyū no Yokugeki): Natsu przytrzymuje swojego przeciwnika płomieniem, po czym ciska go na odległość. W anime wygląda to nieco inaczej, Natsu gromadzi płomień w dłoniach po czym uwalnia go i uderza jak skrzydłami. Może być używane jako atak średnio-dystansowy.
- Ostrze Rogu Ognistego Smoka (火竜の剣角 Karyū no Kenkaku): Natsu "zapala" swoje całe ciało po czym uderza w przeciwnika głową.
- Porażające Płomienie Ognistego Smoka (火竜の煌炎 Karyū no Kōen): W mandze Natsu gromadzi magię w obu dłoniach po czym łącząc je powoduję eksplozję. W anime, zamiast eksplozji tworzy olbrzymią ognistą kulę.
- Płomienny Łokieć Ognistego Smoka (火竜の炎肘 Karyū no Enchū): Natsu "zapala" swój łokieć, po czym jego cios nabiera większej prędkości.
- Kruszący Kieł Ognistego Smoka (火竜の砕牙 Karyū no Saiga): Szybki atak zapaloną pięścią.
- Szkarłatny Lotos: Pięść Ognistego Smoka (紅蓮火竜拳 Guren Karyū Ken): "Zapalając" swoją pięść Natsu bardzo szybko atakuje przeciwnika, każdy cios powoduje eksplozję. Użyte przeciwko Gajeelowi, ale miało wystarczającą siłę by zniszczyć cały budynek gildii Phantom Lord.
- Szkarłatny Lotos: Przenikające Ogniste Ostrza (紅蓮爆炎刃 Guren Bakuenjin): Po serii ataków, Natsu tworzy płomienie o kształcie ostrzy, po czym atakuje przeciwnika w spiralnej formacji. Atak ten wystarczył by przebić się przez Smocze Łuski Laxusa.
- Szkarłatny Lotos: Oślepiające Ostrze Feniksa (紅蓮鳳凰劍 Guren Hōō Kaj): Natsu rozpala swoje ciało za pomocą Płomienia Rebuke, następnie szarżuje na przeciwnika, w jednym, ostatecznym ataku. Jest to również opisane jako Sekretna Technika Smoczego Zabójcy, Ukryta Forma Ognia, Styl Płomiennego Morza.
- Błyszczące Płomienie Ognistego Smoczego Boga (竜神の煌炎 Ryūjin no Kōen):
Zaklęcia Ognistego Smoka Piorunów:: ataki, w których Natsu łączy dwa żywioły - ogień i pioruny.
- Grzmot Ognistego Smoka: Natsu gromadzi te dwa żywioły w ustach i wypuszcza z ogromną siłą w stronę przeciwnika. Pojawia się gigantyczny iskrzący promień, produkujący niezliczone pokłady energii, która może przebyć długie dystanse.
- Stalowe Pięści Ognistego Smoka Piorunów: (雷炎竜の撃鉄 Raienryū no Gekitetsu) Natsu kumuluje błyskawice i płomienie wokół swoich rąk i używa ich, aby wyprowadzić niszczycielski cios.
- Pięść Ognistego Smoka Piorunów: Natsu gromadzi energię wokół swojej pięści i celuje w przeciwnika. Ten zostaje porażony prądem.
- Świecący Płomień Ognistego Smoka: Natsu w lewej ręce gromadzi kulę piorunów, natomiast w prawej płomienie. Ich zetknięcie tworzy wokół przeciwnika gigantyczną, porażającą eksplozję.
- Eksplodujące Ogniste Ostrze Ciemności:
- Ostrze Feniksa Ciemności:
Smocza Siła: Technika, która nieprawdopodobnie podnosi zdolności bojowe Zabójców Smoków, dramatycznie zwiększając ich szybkość i siłę ataku. Objawia się pojawieniem się na twarzy i ciele Smoczych Łusek. Moc ta jest tak potężna, że umożliwiła Natsu pokonanie Jellala, jednego z Dziesięciu Świętych Magów, jak i Zero, Mistrza Gildii, Oracion Seis. Jednakże, póki co, Natsu może ją wywołać tylko gdy zjada Etherion lub Złoty Płomień Rebuke.
Smoczy Ryk: Trudno to uznać za umiejętność magiczną; Natsu wytwarza niesamowicie głośny krzyk, który po kilku sekundach brzmi niczym ryk najprawdziwszego smoka, słyszalny na długie dystanse, a nawet tworzący swojego rodzaju "falę" dźwiękową, która odpychała Happ'iego, niemogącego utrzymać się w miejscu z powodu mocy ryku. Dla przeciwników o wyczulonym słuchu może to przynieść bardzo przykre skutki.
Wyczulone Zmysły: Natsu, razem z innymi Zabójcami, ma niezwykle wyczulone zmysły. Mógł on nawet wywąchać Erzę w Wieży Niebios. Potrafił też jako jedyny usłyszeć (co do słowa) z trybun rozmowę Flare z Lucy, które były na środku areny.
Kontrola Mocy Płomienia (zmiana właściwości płomienia): Natsu może zdecydować, co zajmie się jego ogniem. Kiedy walczył wraz z Lucy z Kainem sprawił, że ciało dziewczyny zostało otoczone płomieniami, zapewniając ją przy tym, że nie wyrządzą jej żadnej krzywdy. Nigdy jednak nie spaliły się jego ubrania. W Walce z Eligorem okazało się, że nauczył go tego Macao, dzięki czemu mógł zamienić wielki strumień ognia w rękę i wyciągnąć się z przepaści.
Zaklęcia Laxusa
Lista zaklęć:
- Ciało Błyskawica: Laxus zmienia swoje ciało w błyskawicę, dzięki czemu może bardzo szybko przemieszczać się z miejsca na miejsce, unikać ataków przeciwników i zadawać obrażenia każdemu, kogo dotknie. (nienazwane)
- Wybuch Błyskawic: Laxus tworzy pod przeciwnikiem magiczny krąg, z którego uwalniają się błyskawice atakujące go. (nienazwane)
- Kule Grzmotów: Laxus wytwarza wokół dłoni energię elektryczną, którą później uwalnia w postaci niewielkich, naładowanych kul, kierowanych w stronę przeciwnika. W anime, zamiast tworzyć kule na opuszkach palców, użytkownik od razu wysyła je do wroga.
- Burza: atak wystepujacy tylko w anime. Laxus tworzy w ręce kulę pełną piorunów, która wysyła niebezpieczne pioruny we wszystkie kierunki. (nieznazwane)
- Wściekły Piorun (ang. Raging Bolt): Laxus podnosi rękę po czym wymawia inkantację, a z nieba spada olbrzymia liczba kul piorunów. Jak potężny jest ten atak nie wiadomo, ponieważ Natsu Dragneel został zabrany przez Gajeela, zanim kule zdążyły go dosięgnąć.
Lista zaklęć:
- Ryk Smoka Piorunów (雷竜の咆哮 Rairyū no Hōkō): piorunowy odpowiednik Smoczego Ryku.
- Rozrywająca Pięść Smoka Piorunów: Laxus tworzy z piorunów olbrzymią pięść, która zostaje skierowana w stronę przeciwnika.
- Sięgający Nieba Oszczep Smoka Piorunów (雷竜方天戟Rairyū Hōtengeki): Laxus gromadzi magię w obu dłoniach, po czym tworzy coś na kształt włóczni i ciska ją w przeciwnika. Atak ten prawie zabiłby Natsu, gdyby nie interwencja Gajeela.
Magia Organicznego Związku:
- Hala Grzmotów (ang. Thunder Palace jap.神鳴殿 Kaminari Den : Laxus umieścił wokół miasta Lacrimy z magią błyskawic, które po odpaleniu miały moc wystarczającą by zrównać z ziemią całą Magnolię. Dzięki Magii Organicznego Związku, każdy kto zaatakuje lakrymę, otrzyma atak pionurem o takiej samej sile, z jaką zaatakował lakrymę.
Prawo Wróżek (jap. 妖精の法律, Yōsei no Hōritsu, lit. Law of Fairies czasami zwane フェアリーロウFearī Rou): Unikatowe zaklęcie, które niszczy każdego, kogo Rzucający uzna za wroga. Liczy się tylko to, jak w głębi duszy ich traktuje. Uznanie kogoś za wroga tylko podczas napadu gniewu nie uczyni z niego wroga dla Prawa Wróżek.
Zaklęcia Lucy
Złote Klucze
- Wodnik (ang. Aquarius), otwiera Bramę Nosicielki Wody. (Kiedyś, Zniszczony)
- Byk (ang. Taurus), otwiera Bramę Złotego Byka.
- Rak (ang. Cancer), otwiera Bramę Wielkiego Kraba.
- Panna (ang. Virgo), otwiera Bramę Dziewicy.
- Strzelec (ang. Sagittarius), otwiera Bramę Łucznika.
- Lew (ang. Leo), otwiera Bramę Lwa.
- Baran (ang. Aries), otwiera Bramę Białego Jagnięcia.
- Bliźnięta (ang. Gemini), otwiera Bramę Bliźniąt, Gemi i Mini.
- Skorpion (ang. Scorpio), otwiera Bramę Skorpiona.
- Koziorożec (ang.Capricorn), otwiera Bramę Koziorożca.
- Zegar (ang. Horologium), otwiera Bramę Wielkiego Zegara.
- Krzyż (ang. Crux), otwiera Bramę Południowego Krzyża
- Mały Pies (ang. Nicola), otwiera Bramę Małego Psa, Plue
- Lira (ang. Lyra), otwiera Bramę Liry.
- Pyxis (ang. Pyxis), otwiera Bramę Kompasu.
Wielokrotne Przyzwanie: Wykazała umiejętność przyzwania trzech "złotych" Gwiezdnych Duchów w tym samym czasie. Dzięki wielokrotnemu przyzwaniu Lucy jest w stanie przyzwać Króla Gwiezdnych Duchów , lecz ceną przyzwania tego jest poświęcenie jednego z swoich kluczy w swoim przypadku Lucy poświęciła klucz Aquarius
Unison Raid (pl. Połączony Atak ):
- Wodne Zaklęcie: Podczas walki z Vidaldusem, Juvii i Lucy udało się stworzyć doskonałe połączenie ich magii (Juvia = Magia Wody, Lucy = Wodnik).
- Powietrzne i Piaskowe Zaklęcie: Lucy i Wendy połączyły Ryk Niebiańskiego Smoka i Piaskowy Buster Scorpio w celu zwiększenia niszczycielskiej mocy obu ataków użytych podczas walki z Hadesem.
Uranometria: Podczas sagi Oracion Seis, Hibiki użył swojej Magii
Archiwum, by przenieść to zaklęcie do głowy Lucy. Za pomocą specjalnej inkantacji, przyzywa ona 88 ciał niebieskich, powodujących olbrzymie zniszczenia. Po rzuceniu tego czaru, Lucy nie była w stanie przypomnieć sobie niczego, co po prostu zrobiła, co oznacza, że weszła w coś rodzaju transu, aby aktywować Urano Metrię.W mandze podczas Wielkiego Turnieju Magicznego/X791 Lucy wraz z pomocą Gemini opanowały Uranometrię. Później Lucy i Yukino, używają ponownie Uranometrii.
“ | Zajrzyj w niebiosa, otwórz je na oścież... Poprzez poświatę wszystkich gwiazd na nieboskłonie, Pozwól im siebie poznać, poprzez mnie... O Tetrabibliosie... Jam ta, która gwiazdami włada... Uwolnij swą postać, swą wrogą bramę. Niech 88 znaków... Zabłyśnie URANOMETRIA! | ” |
—Inkantacja Uranomertii
|
Zaklęcia Levy
- Solidny Rękopis: Ogień (固体文字 炎 Soriddo Sukuriputo Faia): Levy pisze w powietrzu "ogień" i pojawia się przed nią płonące słowo. Korzysta z tego zaklęcia, by spalić jajka wystrzelone przez Kawazu.
- Ciepłe Zaklęcie : zostało użyte tylko w Anime. Levy zmienia kolor swojego ognia na niebieski.
- Solidny Rękopis: Cisza (固体文字 靜寂 Soriddo Sukuriputo Sairento): Levy pisze w powietrzu "cisza" i rzuca słowem w przeciwnika. Dzięki temu Levy odwołała zaklęcie Yomazu.
- Solidny Rękopis: Żelazo (Soriddo Sukuriputo Tetsu):Użytkownik pisze w powietrzu odpowiednie słowo i pojawia się "żelazo z żelaza". Levy użyła tego zaklęcia, by Gajeel mógł zregenerować siły.
- Solidny Rękopis: Dziura:Użytkownik ciska napisem "Hole" (dziura) w ziemię, co powoduje powstanie w niej dołu.
- Solidny Rękopis: Olej (Soriddo Sukuriputo Oiru): Levy pisze w powietrzu napis "Oil" (olej), którym ciska w cel. Można użyć tego zaklęcia np. do spowolnienia celu.
- Solidny Rękopis: Burza (Soriddo Sukuriputo Arashi): Mag pisze w powietrzu słowo "Storm" (burza) i ciska nim w przeciwnika. Levy użyła tego zaklęcia do Połączonego Ataku- razem z Caną i Lisanną.
Znajomość Języków: Zna nawet kilka języków starożytnych.
Przepisywanie Run: Dzięki znajomości zarówno starożytnych, jak i nowych języków, Levy potrafi w kilka sekund odwrócić działanie run. W tej dziedzinie posiada większe umiejętności niż Freed.
Zaklęcia Gajeela
Żelazny Zabójca Smoków (鉄滅竜魔法 Tetsu Metsuryū Mahō): Tak jak Natsu, Gajeel zna magię Zabójców Smoków z tą różnicą, że jego żywiołem jest metal. By odzyskać siły, jak każdy Zabójca, je metal, przy czym nie gardzi nawet zastawą stołową czy podłogą swojej gildii.
Ataki (Zaklęcia):
- Łuski Żelaznego Smoka (鉄龍の鱗 Tetsuryū no Uroko):Gajeel pokrywa całe swoje ciało stalowymi smoczymi łuskami, gwałtownie wzrasta jego obrona i siła ataku.
- Ryk Żelaznego Smoka (鉄竜の咆哮 Tetsuryū no Hōkō): Gajeel "zieje" szybko lecącymi, stalowymi odłamkami.
- Buława Żelaznego Smoka (鉄竜棍 Tetsuryūkon): Zmienia swoją rękę lub nogę w stalową buławę i atakuje.
- Miecz Żelaznego Smoka (鉄竜剣 Tetsuryūken): Podobnie jak Buława, tylko, że zmienia kończynę w miecz. W anime, miecz ten bardziej przypomina piłę łańcuchową.
- Lanca Żelaznego Smoka: Lagi Demona (鉄竜槍 鬼薪 Tetsuryūsō: Kishin): Zmienia kończynę w lancę, po czym atakuje bardzo szybko i po wielokroć.
- Twarda Pięść Żelaznego Smoka (鉄竜の鋼拳 Tetsuryū no Gō Ken): Zwykły cios, ale zadany w trybie Smoczych Łusek (tylko w anime).
- Tryb Żelaznego Zabójcy Smoków Cienia (モード鉄影竜 Mōdo Tetsueiryū) Gajeel po zjedzeniu cienia jest w stanie przejść do Trybu Żelaznego Zabójcy Smoków Cienia. W czasie tego trybu z jego ciała wylatują cienie a oczy zostają pozbawione źrenic.
- Ryk Żelaznego Smoka Cienia ((鉄影竜の咆哮 Tetsueiryū no Hōkō) Gajeel jest w stanie połączyć moc żelaza i cienia tworząc niezwykle potężny ryk gdzie wyrzucane są opiłki żelaza który są wzmocnione cieniami
Wyczulone Zmysły: Gajeel, razem z innymi Zabójcami, ma niezwykle wyczulone zmysły. Mógł on nawet wywąchać Lucy zabraną przez Reedusa.
Zaklęcia Miryjane
- Przejęcie (テイクオーバー Teiku Ōbā): To ta magia nadała jej tytuł demona. Mira nauczyła się przejmować ciała i umiejętności pokonanych przez nią demonów. Pierwszą ukazaną duszą Mirajane była Dusza Szatana, z czasem pojawiła się dusza Helfasa, aż w końcu podczas Wielkich Igrzysk Magicznych poznaliśmy prawdopodobnie najsilniejszą, duszę Sytri.
- Dusza Szatana: W wyniku tego Przejęcia, Mirze wyrasta ogon i para skrzydeł. Jej ciało pokrywają łusko-podobne wytwory. Dramatycznie wzrasta jej szybkość i siła ataku. Ma również możliwość używania dodatkowych ataków, bazujących na różnych żywiołach:
- Lot: tworząc parę skrzydeł, Mira zdobywa umiejętność lotu.
- Magia Ciemności:
- Zagłada Duszy (ソウル エクティクション, Sōru Ekutikushon): Mira zbiera energię z otoczenia, po czym wyzwala wielki wybuch ciemnej energii. To zaklęcie pokonało Freeda, wcześniej anulując jego zaklęcia.
- Demoniczny Podmuch (デーモン ブラスト, Dēmon Burasuto): Mira tworzy w rękach kulę ciemnej energii, z której następnie posyła podmuch energii.
- Strumień Ciemności: (ダークネス ストリーム, Dākunesu Sutorīmu) Mira przyzywa magiczny krąg, z którego wylatuje wiele zbudowanych z Magii Ciemności rąk.
- Eksplozja Zła (エビル エクスプロージョン, Ebiru Ekusupurōjon): Mira tworzy w rękach kulę ciemności i rzuca nią. Kula przy zderzeniu wyzwala silny wybuch.
- Diabelskie Pchnięcie: Mira przywołuje magiczny krąg i odpycha przeciwnika. (nienazwane, tylko w anime)
- Szatański Podmuch: Mira tworzy w rękę wielką kulę ciemnej energii, potem kierując ja w stronę wroga w postaci słupa Magii Ciemności. (nienazwane, tylko w anime)
- Magia Błyskawicy: (tylko w anime)
- Diabelska Iskra: Mira, wykorzystując magię błyskawic, kumuluje w dłoniach wyładowania elektryczne i atakuje przeciwnika (tylko w anime).
- Magia Wody:
- Eksplozja Zła (エビル エクスプロージョン, Ebiru Ekusupurōjon): Mira obraca się, gromadząc wodę w rękach. Potem zbiera ją w kulę i wydobywa z niej tornado wody, które kieruje na przeciwnika.
Dusza Demona Halfasa jest zaklęciem Przejęcia, występującym
jedynie w anime. Dzięki tej formie Mira przewyższa wszystkie zdolności
Duszy Szatana. Demon Helfas jest tak potężna formą iż mistrz zakazał
Mirze używania jej.
- Nienazwana magia: Mira w tej formie jest zdolna do tworzenia świetlistych pocisków. Prawdopodobnie jest to Magia Błyskawicy.
- Kosmiczny Promień: Mira gromadzi energię w ręce, po czym wystrzeliwuje ją w stronę wroga, tworząc ogromyn wybuch. Było wystarczająco silne, by pokonać klasyczną Duszę Szatana. (nienazwane, tylko w anime)
- Zwiększona prędkość: Mira w tej formie potrafi poruszać się niezwykle szybko. Była w stanie dogonić Racera.
- Dusza Szatana: Sytri Forma Duszy Szatana , która podobnie jak jej normalny odpowiednik, pozwala użytkownikowi przejąć wygląd, moce demona wraz z nogami owiniętymi w płomieniach. Erza Scarlet twierdzi, że to najsilniejsza forma Mirajane.
- Płomienie: W tej formie całe stopy użytkownika znajdują się w płomieniach, które mogą zostać użyte do ataku.
- Senne Uderzenie: Użytkownik tworzy kule przypominające bąbelki, które natychmiast usypiają wroga.
Transformacja: (変身魔法 Henshin Mahō) Podstawową magią Miry, jest transformacja. Jak sama nazwa wskazuje, Mira może dowolnie zmieniać swój wygląd i w zależności od przemiany, nabierać nowych cech, jak latanie czy możliwość oddychania pod wodą.
Zaklęcia Timmid'a
Diamentowe tworzenie (z ang diamond make ダイヤモンドメイク) podstawowa magia Timmid'a podobna do magii Graya, tyle że, Timmid ma zdolność do tworzenia diamentu by obrócić go przeciwko swojemu przeciwnikowi. Timmid może tworzyć z diamentu różne przedmioty.
Diamentowe tworzenie: Diamentowe pociski: (diamond bullets ダイヤモンド弾丸)Timmid kieruje rękę w swój cel, wytwarza tarczę runy i wystrzeliwuje pociski wielkości rakiety z czołgu.
Diamentowe tworzenie: Diamentowa Zbroja:( Daimond Armor ダイヤモンド鎧) wykonuje gesty ręką i pokrywa swoje ciało wytrzymałą na ciosy warstwą diamentu
Diamentowe Tworzenie: Skorupa (Shell シェル) Timmid tworzy wokół siebie diament, warstwa mocnego diamentu chroni Timmid'a przed atakami przeciwnika, po czym, Timmid uderza ręką w skorupę rozwalając na ostre części i posyła je ku przeciwnikowi. Tym zaklęciem Timmid uchronił się od żelaznego ostrza Gajeela
Diamentowe tworzenie: Diamentowy opatrunek( Diamond dressing ダイヤモンドドレッシング)Timmid wykonuje dziwny gest palców po czym pojawia się światło, dotykając tym ranę porasta gruba warstwa diamentu która regeneruje ranę.
Diamentowe Tworzenie: Tarcza (Shield シールド)Timmid prostuje ręce i pojawia się diamentowa tarcza, która odpiera atak przeciwnika
Magia Wilka
Prawo Diamentowego Wilka (Diamond Law Wolf ダイヤモンド法律妖精) To najsilniejsze zaklęcie Timmid'a jednak uaktywnia ją podczas furii, Timmid unosi się na pięc stóp nad ziemią, jego ciało zarasta się diamentem... i szybuje ku przeciwnikowi uderzając w niego z potworną siłą i więzi go w wielkiej skorupie diamentu.
Wilcze Szpony (Wolf Claws ウルフクロー) Timmid przeobraża swoje paznokcie w długie i ostre jak brzytwa szpony
Łzy Wilka (Tears Wolf ウルフは涙) Timmid podskakuje na dużą wysokość i w powietrzu zsyła ogromny deszcz diamentów na przeciwnika.
Gniew Wilka (Wrath of the wolf オオカミの怒り) Timmid nabiera ogromnej prędkości, w ręku tworzy diament w postaci oślepiającego światła, uderzając przeciwnika pokrywa ciało jego ciało diamentem uniemożliwiając jego ruch.Tym zaklęciem pokonał Freed'a na egzaminie maga klasy S
Transformacja: Nauczył się jej od Miryjane, jednak potrafi tylko zmienić się w pupila Natsu, Happy'iego.
Łączony Atak: Magia diamentu + magia Mystery) Timmidowi udało się połączyć swoje moce w walce z Erzą Scarlet podczas treningu mocy
Zaklęcia Juvii
Magia Wody : (水の魔法 Mizu no Mahō)
Juvia jest mistrzynią w posługiwaniu się magią wody. Pozwala jej to na
wytwarzanie, kontrolowanie i manipulowanie wodą. Juvia może
wykorzystywać wodę na wiele różnych sposobów np. potrafi stworzyć wodne
ostrza, które są w stanie przeciąć na pół nawet skałę i metal, lub
ogromną falę, na tyle silną by zranić jej oponentów, potrafi również
uwięzić swoich przeciwników w wodnych więzieniach. Ponadto Juvia posiada
umiejętność zamiany swojego ciała w wodę (jest to automatyczne,
niezależne od jej woli), dzięki temu zarówno fizyczne jak i magiczne
ataki przechodzą przez jej ciało nie czyniąc jej przy tym żadnych szkód.
Moc Juvii jest znacznie silniejsza, gdy dziewczyna jest pod wpływem
jakichś silnych emocji (np. wściekłość), dzięki tej umiejętności, Juvia
mogła dominować w walce z członkinią Rodziny Siedmiu z Purgatorium, Meredy.
Zaklęcia:
- Wodne Ciało: Juvia posiada zdolność przekształcenia swojego ciała w wodę, co czyni każdy skierowany w nią fizyczny atak bezskutecznym. Widać to gdy Gray Fullbuster uderza w Juvię Lodowym Tworzeniem: Lanca, lecz atak po prostu przechodzi przez jej ciało. Ona sama twierdzi, że jej ciało w całości składa się z wody, lecz nie wiadomo czy faktycznie jest to prawdą.
- Wodne Cięcie (ウォータースライサー Wōtā Suraisā): Juvia tworzy pojedyńczy strumień wody z wieloma ostrzami przypomiającymi kosy. Ogromne ciśienie jakie ma strumień, pozwala Juvii na przecięcie na wskroś jej celu np. kiedy Lockser zaatakowała Graya Fullbustera, spudłowała i przez przypadek pocięła na kawałki kamienną kolumnę.
- Sierra (シエラ Shiera): pełna transformacja ciała w wodę, wykorzystywana przez Juvię w stanie silnych emocji (np. zazdrość, wściekłość). Jej emocje powodują, że woda, w którą jest zamieniona zaczyna wrzeć i parzyć przeciwnika (Gray Fullbuster za pierwszym razem nie był w stanie jej zamrozić).
- Wodna Chłosta (ウォーターカーネ Wōtā Kāne): Juvia tworzy bat wykonany w całości z wody. Bat ma daleki zasięg i zwykle używany jest do ataku długodystansowego (często na tylko jednego oponenta). Bat jest szybki, elastyczny i dodatkowo jest pod dużym ciśnieniem.
- Wodna Układanka (ウォータージグソー Wōtā Jigusō): Juvia zamienia swoje ciało w szybko wirujący strumień, który otoczony jest wieloma wodnymi ostrzami. Właściwość wodnych ostrzy przypominają te, których Juvia używa do Wodnego Przecięcia. Jest to atak krótkodystansowy, atakując przeciwnika, Juvia przypomina piłę. Będąc pod kontrolą Vidaldusa Taki, Juvia użyła tego zaklęcia w walce z Lucy.
- Wodne Bąbelki: Juvia potrafi stworzyć bańki wody, które zawiera w sobie tlen. Bańki mogą być noszone przez różne osoby, a ich wielkość jest modyfikowana wedle woli Juvii. Bańki umożliwiają długotrwałą podróże podwodne, które wymagają dużych zapasów tlenu. Widać to, gdy dzięki nim Drużyna Natsu dostaje się drogą podwodną do Wieży Niebios. Sama Juvia nie musi ich używać gdyż jej magia umożliwia jej oddychanie pod wodą.
- Wodna Kopuła (ウォータードーム Wōtā Dōmu): Juvia tworzy wodną kopułę, która ma za zadanie kamuflować się z oceanem. Rozmiar kopuły może być modyfikowany wedle woli użytkownika, a kopuła może unosić się na wodzie jak łódka (tylko anime).
- Wodna Mgławica (ウォーターネブラ, 水流昇霞, Wōtā Nebura): Juvia tworzy dwie fale wody, obracające się wokół siebie tworząc spiralę, która wyrzuca oponenta w powietrze z ogromną siłą, powodując rozległe obrażenia.
- Wodne Więzienie (ウォーターロック, 水流拘束, Wōtā Rokku): Juvia zamyka swojego oponenta w sferze wody,która w odróżnieniu od Wodnej Kopuły, nie zawiera w sobie tlenu. Zaklęcie to służy do unieruchomienia przeciwnika i obezwładnienia go przez brak dostępu do tlenu. Podobno, nikt nigdy nie uwolnił Wodnego Więzienia, do czasu gdy Gray Fullbuster zamroził je i rozkruszył lód uwalniając się z niego.
- Wodna Siła : Juvia kieruje wodą w stronę swojego przeciwnika. Woda otacza po czym odrzuca oponenta z wielką prędkością. Juvia wykorzystała to zaklęcie podczas walki z Meredy.
- Wodna Pięść : Juvia kumuluje wokół swojej pięści niewielką ilość wody pod wysokim ciśnieniem, po czym atakuje przeciwnika z dużą siłą.
- Wodny Pęd : Juvia z wielką szybkością biegnie w stronę przeciwnika, atakując go przy tym strumieniami wody. To zaklęcie zostało wykorzystane przez Juvią w walce z Meredy.
- Wodny Cyklon
- Wir Wodny : Juvia wyciąga przed siebie rękę, która napełnia wodą. Następnie uderza przeciwnika. Wirująca woda otacza oponenta, po czym wyrzuca go w powietrze.
Połączony Atak (ang. Unison Raid): Podczas walki z Vidaldusem, Juvii i Lucy udało się stworzyć doskonałe połączenie ich magii (Juvia = Magia Wody, Lucy = Wodnik)
Magia Wendy
Magia Niebiańskiego Zabójcy Smoków (天滅竜魔法 Ten Metsuryū Mahō): Wendy jest Smoczy Zabójcy, co oznacza, że ma taką samą moc jak Natsu i Gajeel, z tą różnicą, że jej żywiołem jest powietrze. Magia ta pozwala jej uzdrawiać ludzi najpoważniejszych urazów, nawet tych spowodowanych przez smoka, a nawet może ona przeciwdziałać innej Magii. Magia Wendy nie jest typową niszczycielską magią ofensywną, lecz raczej polega na leczeniu i wspieraniu towarzyszy w walce, np.: zwiększając ich siłę ataku bądź ich szybkość.Jak twierdzi Carla, Wendy swoją moc może odnawiać jedząc powietrze, jednakże ograniczeniem jest jego czystość, dziewczynka nie może się zregenerować w miejscach zanieczyszczonych. Magia ta pozwala również wyczuć prądy powietrza, dzięki którym Wendy może przewidywać pogodę.
- Ryk Niebiańskiego Smoka (天龍の咆哮 Tenryuu no Houkou): Powietrzna wersja Smoczego Ryku. Korzystając z tego ataku, Wendy zieje ogromny tornadem w swój cel. Nie wiadomo, jaka jest siła tego ataku, ale był on wystarczająco potężny, aby zniszczyć jeden z kryształów Lacrimy Nirvany, tak więc może być bardzo silny.
- Troia (トロイア Toroia): Zaklęcie to przyjmuje formę świecących kul na dłoniach Wendy, leczy ona najgorszą przypadłość Natsu - chorobę lokomocyjną, jednakże czas działania jest ograniczony, a zbyt częste użytkowanie, czyni ją bezużyteczne.
- Vernier (バニーア Banīa): Zwiększa szybkość tego, na którego zostaje rzucone. Uwzględnia także rzucającego. czas trwania jest ograniczony. Żeby atak zadziałał, Wendy wypowiada zaklęcie: "O szybkie wiatry przemierzające niebiosa...VERNIER...
- Arms(アームズ Āmuzu):
Zwiększa siłę wybranego regionu ciała, jak np. ręce, na określony okres
czasu. Przed wykonaniem ataku, Wendy wypowiada zaklęcie: "O mocy, ty
która rozrywasz niebiosa...ARMS...
- Arms x Vernier (剛腕 X 瞬足 Āmuzu x Banīa): Jak sama nazwa wskazuje, jest to połączenie dwóch ataków Arms i Vernier, zaklęcie to potrafi od razu zwiększyć atak i prędkości na określony czas.
- Armor: Zwiększa siłę obrony wybranego celu, w tym samego rzucającego, przez krótki okres czasu.
- Arms X Armor X Vernier: To zaklęcie jest podobne do Arms x Vernier, czyli zwiększa atak i prędkości na określony czas. Różnica jest taka że osoba rzucająca to zaklęcie na siebie, bądź kogoś innego zwiększa także obronę.
- Atak Skrzydłem Niebiańskiego Smoka(天 龍の翼撃 Tenryū no Yokugeki) Wendy generuje dużą ilość prądów powietrza w każdym ze swych ramion, które wirują i obracają się do ataku w okolice celu. To zaklęcie naśladuje Atak Skrzydłem Ognistego Smoka Natsu.
- Sierp Niebiańskiego Smoka: Wendy machając swą nogą tworzy duże wiatry ze swoich stóp w kierunku przeciwnika.
- Szpony Niebiańskiego Smoka: Wendy przyjmuje odpowiednią postawę, najpierw rozstawia szeroko swoje ramiona, a następnie przesuwa je zgodnie z ruchem wskazówek zegara, tworząc przy tym duży podmuch wiatru, który kieruje się wprost na przeciwnika.
- Kieł Niebiańskiego Smoka: Zaklęcie walki wręcz, w którym Wendy pokrywa jedną ze swoich rąk, a następnie uderza po łuku, dosięgając końcówkami palców przeciwnika, pozostawiając przy tym smugę wiatru po ciosie.
- Lśniąca Fala: Niebiańskie Wiertło: Specjalne zaklęcie, w którym Wendy najpierw rozstawia szeroko swoje ramiona i tworzy dookoła dużą barierę wiatru, po czym przesuwa swoje ręce przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, powodując, że ściana wiatru ściska się do środka, przeciwdziałając i wysyłając przeciwnika wysoko w powietrze.
- Droga Mleczna: Zaklęcie pozwalające Wendy na przywołanie zmarłych, poprzez przywołanie ich ducha. Musi ona bardzo mocno skupić się w trakcie wykonywania zaklęcia by utrzymać ducha przywoływanej istoty w świecie żywych.
- Rozrywające Światło: Niebiański Pazur: potężne zaklęcie, możliwe do użycia przez Wendy w trybie Smoczej Siły.Pełny efekt jest nieznany, gdyż Ezel rozproszył ten atak swoim Juhou.
Wyostrzone Zmysły: Domena wszystkich Zabójców. Wendy jak i Natsu czy Gajeel ma silnie wyostrzone zmysły w stosunku do "zwykłych" ludzi.
Magiczna Broń z Edolas: Działo Rozbijające Powietrze: Kiedy Wendy, nie mogła używać swojej magii, walczyła za pomocą magicznego powietrznego działa, które po otwarciu tworzyło potężne tornado.
Magia Jellal'a
Oprócz swojej głównej magii, jako członek Dziesięciu, posiada też rozliczne inne umiejętności, jak np możliwość tworzenia Załamanie otchłani, co dowodzi, że jest również mistrzem czterech żywiołów.
Magia Ciała Niebieskiego (ang. Heavenly Body Magic jap. 天体魔法 Tentai Mahō): Główna Magia Jellala, umożliwia mu latanie jak meteor oraz tworzenie czarnych dziur.
- Meteor: Jellal otacza się światłem, które daje mu możliwość lotu i osiągania nieziemskich szybkości.
- Wielki Wóz: Jellal przywołuje siedem magicznych kręgów i kieruje je w stronę przeciwnika. Podobno mają one siłę spadającego z nieba meteoru.
- Gwiezdny Promień: Jellal wystrzeliwuje z rąk promienie gwiezdnej energii, które lecą za wrogiem.
- Gwiezdny Podmuch: Jellal zaciska pięść, poza dwoma palcami, którymi wykonuje machnięcie. Pojawia się wtedy kula gwiezdnej magii, która leci prosto i taranuje wrogów.
- Gwiezdna Dłoń: Jellal tworzy na dłoni kulę gwiezdnej magii, która odpycha przeciwnika z dużą siłą.
- Gwiezdne Załamanie: Jellal wykonuje machnięcie ręką, przez co grunt pod przeciwnikiem zapada się.
- Gwiezdne Strzały: Jellal tworzy magiczny krąg, wyrzucając z niego kilak strzał światła w stronę przeciwnika.
- Altairis: Jellal krzyżuje ręce i rzuca zaklęcie. Wygląda ono jak czarna kula z małymi światełkami. To zaklęcie zabiło Simona.
- Sema: Jellal przybiera odpowiednią postawę, tworząc nad sobą i nad przeciwnikami wielki wir z ciemnych, fioletowych chmur. Z chmur wylatuje wielki meteor, uderzając w ziemię z ogromną siłą. To zkalęcie jest znane jako "Prawdziwa Magia Ciała Niebieskiego".
Wiążący Wąż: Zaklęcie, które przyjmując formę tatuażu w kształcie węża unieruchamia przeciwnika. Jedynym warunkiem jest kontakt fizyczny.
Projekcja Psychiczna (思念体 Shinentai): umożliwia ona tworzenie iluzji swojego jestestwa i wysłanie go w dowolne miejsce.
Krąg Samozniszczenia (自律崩壊魔法陣 Jiritsu Houkai Mahoujin): Zaklęcie nakładające na cel magiczny, fioletowy krąg, który po chwili sprawia, że cel eksploduje. Jellal nauczył się tego czaru już jako małe dziecko i to po jednokrotnym zademonstrowaniu go przez Braina. Podczas jego pierwszego wypróbowania Jellal bez problemu rozwalił całą górę na kawałki.
Płomień z Rebuke: Złoty płomień, który umożliwił Natsu wejście w stan Smoczej Siły. Zawierał on całą energię magiczną Jellala.
Magia Ciemności: Magia, której używał Jellal po opętaniu przez Ultear.
- Ciemna Siła: Jellal manipuluje ciałem przeciwnika, miotając nim tak, jak chce.
- Ciemne Zniknięcie: Jellall sprawia, że cel wybucha od środka, znikając i pozostawiając tylko ubrania.
- Promień Ciemności: Jellal strzela z ręki fioletowym promieniem ciemności.
- Ciemna Masa: Jellal tworzy w ręce kulę ciemności wyglądającą jak hinduskie bóstwo Ksitigarba, po czym zmienia je w macki i kieruje je na wrogów.
- Ciemny Chwyt: Jellal zamyka wroga w duszącej go ciemności. Potrafi także przyciągnąć ofiarę ataku do siebie.
- Klatka Ciemności: Jellal zamyka wroga w sferze Magii Ciemności, zadającej mu ból. W mandze tworzy kulę ciemności i rzuca ją we wroga, a ona go pochłania do sfery. W anime miażdży kulę w ręku, tworząc pod przeciwnikiem macki które go chwytają i tworzą z siebie sferę.
- Fajerwerki Ducha: Jellal wysyła hordę duchów w stronę przeciwnika.
- Święta Pieśń: Poprzez rzuceni 5 lasek naokoło wroga, Jellaltworzy nad nim 5 magiczynych kręgów, z których wydobywa się podmuch energii.
- Wodne Lustro: Używając 3 lasek, Jellal tworzy trzy magiczne kręgi złożone w jedne, które odbijają atak w stronę jego twórcy.
Magia Freed'a
Dark Écriture (jap. Yami no Ecriture ang. lit. Writing of Darkness pl. Pismo Ciemności): Magia Freeda to jedna z tzw. Magii Pisanych. Wszystko co napiszę, zazwyczaj na ciele swoim lub przeciwnika, staje się natychmiast faktem. Zaklęcia o większym zasięgu, jak potrzebują, według Makarova, więcej czasu.
Zaklęcia:
- Dark Écriture: Ból: gdy zapisze to na przeciwniku, olbrzymi ból ogarnia jego ciało.
- Dark Écriture: Strach: Freed pisze na swoim przeciwniku runę, przez co przeciwnik zaczyna się bać, traci swoją odwagę i nie potrafi kontrolować lęku przed śmiercią.gę.
- Dark Écriture: Męka: Freed pisze na swoim przeciwniku runę, i zadaje mu wolno coraz bardziej dręczące i ostrzejsze bóle.
- Dark Écriture: Anihilacja: to zaklęcie nigdy nie zostało rzucone, prawdopodobnie powoduje ono śmierć.
- Dark Écriture: Skrzydła: Freed pisząc na sobie rune zyskuje ciemno fioletowe skrzydła, które umożliwiają mu latanie.
- Dark Écriture: Odbicie: Freed pisze rune w powietrzu, dzięki czemu może odbić przychodzące pociski. Zaklęcie to było użyte tylko raz, więc zakres jego mocy jest nieznany.
- Dark Écriture: Teleportacja: Freed teleportuje się, zmieniając swoje ciało w wiele run, po czym runy unoszą się w powietrzu i swobodnie lecą do miejsca, gdzie ponownie łączą się w postaci ciała użytkownika.
- Dark Écriture: Ciemność: napisane na sobie, zmienia Freeda w demonopodobną kreaturę. Uznane za zaklęcie "zakazane", była ona jednak za słaba by pokonać Mirę. W tej formie może używać kilku dodatkowych zaklęć:
- Oddech Ciemności: Freed zbiera mroczną energię i przekształca ją w tornado, które kieruje na swoich przeciwników.
- Bomba Ciemności: Freed tworzy bombę, składającą się wyłącznie z ciemnej energii.
- Dark Écriture: Promienie: Wykorzystując swoje runy, Freed przywołuje kilka magicznych promieni, które następnie lecą wprost na przeciwnika.
- Dark Écriture: Absolutny Cień: Freed pisząc na sobie runę i staje się opancerzonym rycerzem ciemności. Zaklęcie to wydaje się zwiększać moc użytkownika.
- Dark Écriture: Destrukcja: Pozornie potężne cięcie zadane przez użytkownika na przeciwniku.
Mistrz Miecza: Freed udowodnił, że jego umiejętności w fechtowaniu wystarczą by pokonać pośledniejszych magów, jak Reedus.
Magia Cany
Magia Kart (マジックカード Majikku Kādo): Karty Cany dają jej duże możliwości bojowe. Od zwykłego rzucania nimi w przeciwnika, po specjalne i złożone kombinacje, powodujące rozmaite efekty.
- Błyskawice, Odwrócona Wieża, Kochankowie - Wstrząs Przeznaczenia: Cana układa trzy karty ze sobą, co powoduje gigantyczne wyładowania elektryczne (tylko w anime).
- Niebiosa, Odwrócona Śmierć, Góra - Przywołanie Błyskawic: Cana przywołuje kilka promieni elektrycznych, które atakują przeciwnika (tylko w anime).
- Wybuchające Karty: Cana rzuca kartami, które wywołują ogień (tylko w anime).
- Karta Seksownej Panienki: Cana rzuca w stronę przeciwnika karty z których wychodzą dziewczyny w bikini. Tą techniką Cana posłużyła się w walce z Friedem w pierwszej części egzaminu na maga klasy S.
- Fontanna Modlitw: Cana rzuca lub umieszcza kartę na ziemi, przyzywając strumienie wody.
- Karta Snu: Cana za pomocą tej karty może uśpić drugą osobę.
- Ostrze Wiatru: Cana łączy ze sobą dwie karty. Pojawia się silny wiatr, który zdmuchuje przeciwników.
- Wezwij Gildartsa: Karta, którą przekazała jej Mirajane na polecenie Gildartsa. Znajduje się na niej rysunek mężczyzny i napis "Wezwij Gildartsa". Podobno jest połączona z drugą kartą, którą posiada przy sobie wędrujący mag i zareaguje na życzenie Cany, pozwalając jej pozostać z nim w kontakcie albo prosić o pomoc. Rozczarowana jego zachowaniem kobieta drze przedmiot na kawałki. (Nienazwane)
Magia Rozpadu (lit. Rozdzielenie) (分開, Punkai) jest Magią Caster, która demontuje obiekt na mniejsze części.
Magia Gildarts'a
Gildarts użył tej magi w walce z Natsu (tworząc przy tym horde Natsów) oraz niszcząc czarną dziurę stworzoną przez Bluenote Stingera.
Zniszczenie (ang. Crush jap. クラッシュ Kurasshu): wysoko poziomowa magia. Gildarts niszczy wszystko czego dotknie. Jest ona tak niszczycielska, że mieszkańcy Magnolii zbudowali mu specjalne przejście, by idąc do gildii nie zniszczył niczego po drodze.
Nadludzka siła: Dodatkowa cecha Gildartsa, która czyni z niego jeszcze potężniejszego przeciwnika. Dowodem na nią jest fakt, że wysłał atakującego go Natsu pod sufit, używając zaledwie jednej ręki
Magia Mystery
Piromancja ( z ang fire atack 火災攻撃) to podstawowa magia Mystery, używa tej magii zazwyczaj w walce na odległość, Mystery świetnie opanowała magię ognia od Natsu.
Ogniste Skrzydła Feniksa (Fiery Wings of the phoenix フェニックスの炎のような翼) Mystery tworzy wielkie ogniste skrzydła, dzięki czemu może unosić się i atakować z powietrza.
Ogniste Ostrze (fire blade 火災ブレード) Mystery tworzy wielki ognisty okrąg wokół siebie
i przy tym pojawiają się dwa ogniste miecze, które atakują dany cel wskazany palcem przez Mystery.
Ognista Chichotka (fiery giggel 燃えるようなクスクス笑う人)
Mystery tworzy w ręku ognistą czaszkę która chichocze, wskazany przez Mystery cel, chichotka atakuje ją nawet jeśli cel jest w ruchu.
Mystery tworzy w ręku ognistą czaszkę która chichocze, wskazany przez Mystery cel, chichotka atakuje ją nawet jeśli cel jest w ruchu.
Ognista panna (Fiery Miss 燃えるようなミス) Mystery pod wpływem furii, nagrzewa się do wysokiej temperatury i zaczyna płonąć, rozpędza się do nadludzkiej prędkości uderzając przeciwnika wyrządzając mu dużo szkód, pod wpływem tego zaklęcia atak fizyczny i magiczny na nią nie działają.Tym zaklęciem pokonała Timmid'a.
Rudy Lisek (Red Fox アカギツネ) Mystery łączy w górę ręce, tworząc wielką kulę ognia i kieruje ją na przeciwnika, po jej wypuszczeniu kula ognia mnoży się, dzięki czemu atak jest wzmocniony dwókrotnie
Stalowa pięść ( steel fist 火竜の鉄拳) Mystery gromadzi ogień w dłoniach, zwiększając siłę uderzenia, tego zaklęcia nauczył ją Natsu.
Jej tajne zaklęcie
Prawo ognistego kła (the fiery right canine 燃えるような右イヌ) Mystery gromadzi w ręku ogień a nad przeciwnikiem wielki okrąg, z którego wyłazi łeb smoka i zatrzaskuje przeciwnika swoim pyskiem wywołując eksplozję.
Mistrz Miecza-fakt Mystery perfekcyjnie posługuje się mieczem, udowodniła to w walce z Gajeelem podczas terningu, lub w walce z Timmid'em gdy ten użył magię wilczych szpan i chciał ją zranić.
Transformacja: Jej wrodzona zdolność, jednak potrafi się zmienić we wszystko co jest ognistego pochodzenia np ( mały płomyczek) dzięki temu trudno ją w jaki sposób złapać lub zaatakować
Uwaga:
OdpowiedzUsuńNazywam się Maya, jestem z Berlina, chcę wysłać ważną informację do każdego, kto to teraz czyta, strzeżcie się fałszywych zaklęć, szukam pomocy od ponad 7 lat, nikt nie był w stanie mi pomóc. Mój mąż zostawił mnie i wyjechał z inną kobietą, byłem sam przez 7 lat, kilka dni temu miałem na myśli zeznanie innej pani tutaj w Internecie, która mówi o dr Ogundele, powiedziała, że ten mężczyzna jest wielkim rzucającym zaklęcia, więc miałem odwagi i skontaktowałem się z DR Ogundele o pomoc, a on był tak uprzejmy, że odpowiedział mi natychmiast i wyjaśniłem mu moje problemy i powiedział mi, żebym się nie martwił, powiedział, że przyprowadzi dla mnie mojego męża w ciągu 24 godzin , byłem zaskoczony i czekałem, aby zobaczyć, po wszystkim, muszę poinformować wszystkich, że stało się to jak cud, do którego zadzwonił mój mąż i prosił, abym mu wybaczył ... Natychmiast mu wybaczam i powiedziałem dr Ogundele, że mam udział jego nazwisko tutaj w Internecie i na stacjach radiowych, dlatego właśnie to robię teraz, więc jeśli ktoś z was potrzebuje pomocy w waszym związku, małżeństwie lub jakichkolwiek ludzkich problemach, skontaktuj się z nim, aby uzyskać rozwiązanie. Zapewniam cię swoim życiem, że ten człowiek, Dr Ogundele, jest Prawdziwy i Potężny. Skontaktuj się z nim: E-mail: ***ogundeletempleofsolution@gmail.com*** WhatsApp i Viber Chat: ** + 27638836445 **
Odzyskaj miłość z powrotem Zaklęcie Dr Obodo, które działa właściwie ... przygnębiające i bolesne, gdy odsuwasz się od swojej miłości i starasz się ją odzyskać. informacje (+234 8155 425481 templeofanswer @hotmail .co. uk)
OdpowiedzUsuńPłakałam przez 4 tygodnie, ponieważ mój mąż powiedział, że chce rozwodu, że byłam taka zdezorientowana i załamana. Aż do bardzo dobrego dnia, kiedy usłyszałem o dr Ajayi, przeczytałem kilka świadectw na jego stronie, jak był w stanie pogodzić zerwane relacje, więc postanowiłem dać mu szansę. Skontaktowałem się z nim i powiedział mi, co trzeba zrobić, żeby rzucił zaklęcie, na początku zastanawiałem się, czy powinienem to zrobić, i zdecydowałem się spróbować. zrobiłem to, co kazał mi dr Ajayi, rzucający zaklęcia, a potem nie do 7 dni przerwy znikąd mój mąż, który zostawił mnie bez żadnego powodu, pewnego wieczoru wrócił do domu i błagał o powrót, przyszedł nawet ze swoim bracie i błagał o przebaczenie. Po tylu bólach, które przeszłam, mój mąż wciąż wrócił, jestem taka szczęśliwa. wszystko dzięki Dr Ajayi, możesz skontaktować się z nim w sprawie wszelkiego rodzaju zaklęć. Wierzę, że przeprowadzi cię przez twoje problemy ZWIĄZKOWE.
OdpowiedzUsuńE-mail: drajayi1990@gmail.com
Viber / Whatsapp: +2347084887094
Cześć, jestem taka szczęśliwa i przepełniona RADOŚCIĄ. Nazywam się Gordon Rees i pracuję jako taksówkarz. Uwielbiam grać na loterii, ale nie wygrałem żadnej wielkiej sumy poza kilkoma funtami. Postanowiłem poszukać w Internecie pomocy, jak mogę bardzo dużo wygrać, ponieważ gram w lotto od 10 lat. Potem zobaczyłem post o dr Ibinobie, która specjalizuje się w zaklęciach loterii. Skontaktowałem się z nim i powiedział mi wszystko o tym, jak zrobić dla mnie zaklęcie i zgodziłem się. Przygotował dla mnie zaklęcie na loterię iw ciągu 3 dni dał mi numery do gry na loterii, którą zrobiłem, a po 2 dniach powiedziano mi, że wygrałem sumę 178 000 funtów na loterii, w którą grałem. Byłem tym zaskoczony i musiałem upewnić się, że wszystko zweryfikowałem, zanim uwierzyłem, że zostałem zwycięzcą 178 000 funtów i od tego czasu moje życie się zmieniło i jestem bardzo szczęśliwy, żyjąc swoim wymarzonym życiem. Jeśli potrzebujesz pomocy, aby wygrać swoją loterię, WhatsApp Dr Ibinoba pod numerem: +2348085240869, e-mail: dromionoba12@gmail.com
OdpowiedzUsuńNazywam się Tiffany Lacey i jestem bardzo szczęśliwa, że mogę opublikować na tym blogu, jak świetna czarodziejka pomogła mi przywrócić miłość do mojego życia. Wiem, że jest wiele kobiet takich jak ja, które zrobiły tak wiele, aby odzyskać swojego Męża, jestem tutaj, aby powiedzieć wam wszystkim, aby nie szukać dalej, ponieważ odpowiedź jest właśnie tutaj. Szczerze wierzę, że jeśli jest do pięciu rzucających zaklęcia, takich jak DR IBINOBA, ten świat byłby lepszym miejscem, widziałem ludzi narzekających na to, jak fałszywi rzucający zaklęcia obiecali im pomóc, ale nie mogli, ale z DR IBINOBA mówię ci, że twoje problem został już rozwiązany. Mój mąż i ja byliśmy osobno przez 3 LATA i nie mogłem znieść życia bez niego, próbowałem wszystkiego, aby go odzyskać, ale nic nie działało, dopóki nie zobaczyłem wielu świadectw o rzucającym zaklęcia wezwaniu DR IBINOBA i jak wspaniała jest jego praca . Skontaktowałem się z nim natychmiast i postąpiłem zgodnie z instrukcjami, które mi powiedziano, a w ciągu następnych 72 godzin zadzwonił do mnie mój były kochanek i był chętny do mojego przebaczenia, że nie chciał niczego więcej niż mieć mnie w ramionach na zawsze. Poczułam tyle radości i szczęścia, że znalazłam DR IBINOBĘ, mam nadzieję, że wszyscy tutaj znajdziecie moje świadectwo i odzyskacie męża w ciągu zaledwie 72 godzin. DR IBINOBA whatsapp +2348085240869, E-mail: dromionoba12@gmail.com... Jesteś następnym, który podzieli się swoim świadectwem z każdym
OdpowiedzUsuńZawsze będę wdzięczna dr Ilekhojie za naprawienie mojego rozpadającego się małżeństwa po tym, jak mój mąż zostawił mnie dla swojej kochanki. Nigdy nie wierzyłem w zaklęcia, dopóki mój przyjaciel mnie mu nie przedstawił. Na początku byłam sceptycznie nastawiona do niego, bo dużo słyszałam o fałszywych ludziach, którzy udają, ale rozwiałam wątpliwości, bo desperacko chciałam odzyskać męża. Dobrze mi wytłumaczył i obiecał, że po swoim rytuale pojednania mąż sam wróci do domu. Dopiero po trzech dniach wrócił mój mąż. Żyję znowu szczęśliwie z mężem po tylu kłótniach i groźbach rozwodu. Dziękuję dr Ilekhojie. Jego bezpośredni telefon lub Whatsapp: +2348147400259 lub e-mail: gethelp05@gmail.com
OdpowiedzUsuńMój mąż zostawił mnie dla innej kobiety i zostałem w ciemności. Stało się to tak szybko, że w ciągu kilku dni moje życie wywróciło się do góry nogami. Rzucił mnie po 3 latach bez słowa. Kontaktuję się z dr Ilekhojie przez jego e-mail, a on obiecał przeprowadzić rytuał pojednania, aby pomóc nam wrócić do siebie. W mniej niż 48 godzin po tym, jak odprawił swój rytuał, mój mąż ponownie zaczął mnie testować i czuł się okropnie z powodu tego, przez co właśnie mnie przeszedł. Powiedział, że jestem najważniejszą osobą w jego życiu i teraz to wie. Nasze małżeństwo jest teraz silne i stabilne. Dziękuję doktorze za rytuał pojednania, który dla mnie przeprowadziłeś. Jesteś Bogiem posłanym, aby odnowić zerwane małżeństwo. Szczerze polecam dr Ilekhojie każdemu, kto ma rozbite małżeństwo lub problemy w związku. Jego e-mail: gethelp05@gmail.com
OdpowiedzUsuńNazywam się Wiktoria Adam, jestem tutaj, aby podzielić się świadectwem o tym, jak pomógł mi dr ibinoba. Po 2 latach związku z moim chłopakiem nagle się zmienił i przestał regularnie się ze mną kontaktować, wymyślał wymówki, żeby nie widywać się ze mną cały czas. Przestał odbierać moje telefony i sms-y i przestał się widywać regularnie. Potem kilka razy zacząłem spotykać się z nim z różnymi dziewczynami, ale za każdym razem mówił, że mnie kocha i że potrzebuje trochę czasu, aby pomyśleć o naszym związku. Nie mogłem przestać o nim myśleć, więc zdecydowałem się przejść do trybu online i zobaczyłem, że wiele dobrych rozmów na temat tego rzucającego zaklęcia dr Ibinoba i skontaktowałem się z nim i wyjaśniłem mu moje problemy. Rzucił na mnie zaklęcie miłosne, którego używam i po 48 godzinach mój chłopak wrócił do mnie i zaczął się ze mną regularnie kontaktować i po kilku miesiącach zamieszkaliśmy razem. Jest bardziej otwarty na mnie niż wcześniej i zaczął spędzać ze mną więcej czasu niż jego przyjaciele. W końcu się pobraliśmy i teraz jesteśmy szczęśliwym małżeństwem i mamy syna. Odkąd dr Ibinoba mi pomógł, moja partnerka jest bardzo stabilna, wierna i bliższa mi niż wcześniej. Możesz także skontaktować się z tym rzucającym zaklęcia i rozwiązać swój związek... WhatsApp: +2348085240869, Email: dromionoba12@gmail.com
OdpowiedzUsuńOryginalni Hakerzy to najlepsze rozwiązanie na odzyskanie skradzionej kryptowaluty. Pomogli mi odzyskać utracone tokeny po tym, jak padłem ofiarą oszustwa phishingowego w Telegramie, podczas którego napastnicy uzyskali dostęp do mojego portfela i ukradli wszystkie moje monety. Z pomocą oryginalnych hakerów udało mi się odzyskać łącznie 11,8 BTC i 6,479 ETH w ciągu 2 dni od złożenia mojej sprawy. Skontaktuj się z GENUINEHACKERS000@GMAIL.COM lub za pośrednictwem WhatsApp +1 (260) 218-3592, aby uzyskać niezawodne i wydajne usługi odzyskiwania.
OdpowiedzUsuń